Alle afbeeldingen, teksten en films zijn het eigendom van Saskia van Gelderen en mogen derhalve zonder toestemming niet worden gekopieerd. Al deze afbeeldingen zijn van lage kwaliteit. Mocht u interesse hebben om één van deze afbeeldingen te gebruiken, zowel privé als zakelijk, neem dan even contact met me op.

All shown images, texts and movies are made en owned by Saskia van Gelderen, no one is therefore allowed to copy them without permission. All these images are low resolution files. If you are interested to use one, for personal or business matters, please contact me.

dinsdag 15 april 2008

scene 2,5



Nadat ik én van Paul én van Maarten te horen had gekregen dat de film net een klein stukje qua lengte mist, ben ik aan de slag gegaan om dat op te lossen. Ziedaar, scene 2,5. Tussen de vrouw met de kleindochter en het schommelende meisje glijdt de camera nu langs een gang. In die gang zie je een kamer waar een oude man in zijn eigen wereldje zit, ik heb hem hier even geschetst met een nepgoudvis. Daarna glijdt de camera weer verder naar het stukje waar het meisje zit te schommelen. Op deze manier ontstaat er een mooiere overgang tussen scene 2 en 3 en heb je echt het idee dat je je verplaatst in het huis.

Geen opmerkingen: